Heippa!

 

Olen siis 17 vuotias paksu tyttö ja nyt olen kyllästynyt loputtomaan painon nousuuni! Painan tällä hetkellä 69.2kg ja olen 167cm pitkä. moni voi ajatella "eihön tuo ole paha..." mutta jos en kelpaa itselleni niin silloin jotain on tehtävä. Olen koko talven vain lihonut eikä lihomiselle näkynyt loppua, joten lopetan sen tänään ihan itse! Bmi:ni on tällähetkellä 24.81 ja tavoitteena olisi tosiaan pudottaa tuo kymmenisen kiloa eli bmi:kis tulisi 21.18.Pudotan painoani olmalla tavallani en ehkä kaikista järkevimmällä, mutta teen kuten parhaaksi näen.

Ja kuten kuvauksessa mainitsen, blogiin liittyy myös teinitytön arkea, olen oikeastaan aika tavallinen nuori. Käyn lukiota Tampereella, asun kotona, harrastan musiikkia. Minulla on ihania ystäviä joita rakastan, hekin saattavat seikkailla täällä toisinaan. Musta ois kivaa jos joku jaksaisi lukea mitä minulle kuuluu, mutta jos ei kiinnosta niin kirjoittelen sitten omaski ilokseni :).

Tapaamisiin- Zinago