Nyt on sitten päivä paketissa. Harmittaa vaan että päivä meni suunnilleen riidellessä porukoiden kanssa ja matikkaa päntätessä. Ehdin kuitenkin käydä ulkona vähän kävelemässä (en uskaltanut juosta kun olen toipumassa influenssasta). Huomenna olisi tiedossa taas koulupäivä ja matikan uusinta koe, luen pitkää matikkaa eikä oo helppoo :D.

Syömiset:

-sämpylä, margariinilla ja juustolla- n. 200kcal

-kasvis sose, liha (n.30g) salaatti -n. 160kcal

-ruisleipä, margariinilla ja juustolla -n. 200kcal

aika hyvä alku vaikka ite sanonkin :)! otin myös muutaman palan suklaata (herkkuperse kun olen) kun oli tarjolla mutta en montaa! :P Katotaan kauanko jaksan tällä alulla. aaaaa! mua väsyttää niiiiiin paljon! vois mennä nukkuu pia :). huomenna rankka päivä. Ärsyttää kun kouluun on yli 20km matka joka aamu bussilla menee jotain tunti ennenku oon koululla ja melkein aina bussitkin myöhässä.. Toivottakaa mulle onnee kokeeseen! sitä tarvin! :)


Huomeniin- Zinago