Voi kun tekis mieli suklaata... Oon tässä justiin ruokkiksen viimesellä puolikkaalla ja kerkesin jopa koneelle!! Ja nyt kun ei oo mukana purkkaa niin tekis ihan hulluna mieli suklaata. Oon alkanu syödä koulussa pelkkää kasvisruokaa, onneks keittäjät ei skitsoo jos syö kavisruokaa vaikka ei oo ilmottaunu olevansa lihavammanen :D. Mun piti eilen ja toissa päivänä kirjottaa mut en millään jaksanu tai ehtiny, niiiiin kiireistä tää mun elämä (köhköh).

Mutta eilen ei menny kaikki ihan nappiin, iski keskiviikko-depressio ja sitten tuli mässättyä vähän kaikkee, kun äite oli viä kantanu kaapit täyteen ruokaa...  Kävin liittymässä myös gogolle ja se oli hienoo! Tuntuu ihan oikeelta laihduttajalta, kun on kuntosalin jäsen :D. Mutta edistystäkin on tapahtunu! aamupaino oli eilen 67.1kg tänään en uskaltanu käydä kun söin eilen niiiin paljon. Mut voi olla et olin vaan lauantai-iltana vähän turvoksissa kun kävin vaa'alla, koska eihän kukaan laihdu 2kiloo parissapäivässä?! . Hoho. jos täsät matelis tunnille :p. musiikkia seuraavsk <3 Kirjotan kyllä illalla varmaan lisää.

SeeU-Zinago